گوشی پزشکی و فشارسنج

گوشی پزشکی فشارسنج

آیا می دانید گوشی پزشکی و فشارسنج چه کار بردهایی دارند. آیا تا کنون از دستگاه فشارسنج و گوشی پزشکی استفاده کرده اید ما در این مقاله قصد داریم درباره قابلیت های فشارسنج و گوشی پزشکی تحقیق کنیم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

دستگاه فشار سنج و گوشی پزشکی

فشارسنج و گوشی پزشکی یکی از ابزار های مهم پزشکی هستند که امروزه به خاطر داشتن بعضی از بیماری های زمینه ای فشار خون بالا، داشتن استرس ها،فشار های روی و بدتر از همه عادت بد غذای باید در همه ای خانه ها وجود داشته باشد.

امروزه به خاطر مشکلات زیاد زندگی ضربان قلب و  فشار خون اکثر مردم در حال بالا و پایین شدن است که این تغییرات در فشار خون ممکن است نشان دهنده نوعی بیماری در فرد باشد که بسیار خطرناک است فشار خون بسیار پایین‌ منجر به بیهوشی و فشار خون بالا منجر سکته در فرد می شود. البته این مشکل ها بیشتر در سال های پیش اتفاق می افتاد امروزه به خاطر افزایش دستگاه فشارسنج و داشتن سطح آگهی بالا در میان مردم‌ این گونه اتفاق ها کمتر پیش می آید.

معرفی فشارسنج

فشار سنج ها امروزه در طرح ها و رنگ های زیادی ساخته شده است.
فشار سنج دیجیتالی: این نوع فشار سنج جدیدترین و پیش رفته ترین دستگاه است که سنسور فشار الکترونیکی دارد فشار خون را به راحتی روی صفحه دستگاه نشان می دهد از این نوع دستگاه بیشتر در خانه استفاده می شود.
فشار سنج عقربه ای: فشار سنج عقربه ای از نوعی دستگاه فشار خون فنر دار است که با کمک فشار هوا عقربه بر روی صفحه حرکت می کند و هر عقربه نشان دهنده یک میلیمتر جیوه است.
فشار سنج جیوه ای: این نوع فشارسنج در صنعت سلامت تحول عظیمی ایجاد کرده است. این دستگاه یک کاف باد دستی دارد که از طریق لوله ای جیوه ای به دستگاه متصل می شود.
فشار سنج بازویی یا مچی: این نوع دستگاه در دو نوع ساخته شده است فشار سنج بازویی و فشارسنج مچی. اگر طریق استفاده از این دستگاه را خوب بلد باشد فرقی نمی کند که فشارسنج مچی باشد یا بازویی چون کار کرد هر دو دستگاه یکی است.

 

معرفی فشارسنج

 

چه نوع دستگاه فشارسنج را خریداری کنید:

برای اینکه بهترین نوع دستگاه فشار سنج را خریداری کنید باید به این چند نکته توجه داشته باشید:

  • کیفیت و نوع طراحی فشارسنج و عملکرد آن
  • دقت دستگاه بسیار بالا در فشار سنج: هر نوع دستگاه فشار سنج دقت اندازه گیری متفاوتی دارد.
  • نیاز شما و قیمت فشار سنج:برای افرادی که دنبال خرید فشار سنج  برای استفاده در خانه هستند فشار سنج دیجیتالی توصیه  می شود با این فشار سنج فشار به راحتی گرفته می شود و شما احتیاجی به تخصص پزشکی ندارید.

برای اطلاع از قیمت فشارسنج کلیک کنید.

معرفی گوشی پزشکی

گوشی پزشکی از دو سری سیلیکونی گوشی و لوله و قطعه سینه ای گرد ساخته شده است. برای خرید گوشی باید حتما دقت زیادی کرد مخصوصا به نو و جنس سر گوشی که جنس استیل باشد زیرا جنس استیل بهترین و مرغوب ترین گوشی است. همیشه برای خرید گوشی پزشکی بهترین برند ها را خریداری کنید.

هنگام خرید گوشی پزشکی باید خوب برسی کنید تا هیچ راهی برای ورود هوا به گوشی نباشد. برای امتحان صدای گوشی پزشکی با انگشت آرام ضربه  ای بر دیافراگم گوشی بزنید. جنس لوله سرگوشی پزشکی باید از جنس پلی وینیل کلراید باشد. برای خرید گوشی های پزشکی و فشار سنج های پزشکی بهتر است از فروشگاه های تجهیزات پزشکی خریداری کنید.

 

کاربرد گوشی پزشکی

یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل در طب پزشکی گوشی پزشکی است که باید تمام پزشکان و پرستاران  در بیمارستان یا مطب شخصی خود همراه داشته باشند. این ابزار در مدل های مختلفی تولید شده است. کاربرد گوشی پزشکی عبارتند از:

  • بررسی ضربان قلب
  • تشخیص زنده بودن یا مرگ بیمار
  • کمک به بهبود در عمل جراحی
  • معاینه زنان باردار
  • تشخیص مشکلات قلبی.

 

کاربرد گوشی پزشکی

 

حرف آخر:

همانطور که می دانید برای خرید بهترین و مرغوبترین تجهیزات پزشکی باید از فروشگاه های تجهیزات پزشکی خریداری کنید که ما به شما فروشگاه دیجی جراح را پیشنهاد می دهیم‌. فروشگاه دیجی جراح بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه در ایران است که توانسته است بهترین و مرغوب ترین ابزار پزشکی را با قیمت مناسب از طریق آنلاین به دست مشتریان خود برساند. فروشگاه دیجی جراح ۷ روزهفته  در خدمت شما خریداران عزیز است.

مطالب مرتبط: 6 مدل بهترین گوشی پزشکی

رسانه های همکار
استفاده از مطالب دیجی جراح پلاس برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی جراح پلاس و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت امین تجارت آریان (فروشگاه آنلاین دیجی‌جراح) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
×