قیمت فشارسنج دیجیتالی

قیمت فشارسنج دیجیتالی

فشارسنج دیجیتالی چیست؟ برای افرادی که دچار بیماری های مرتبط با فشار خون هستند، اندازه گیری مقدار فشار در زمان های مختلف حائز اهمیت است. بنا به توصیه پزشک این افراد باید به طور مداوم فشار خون خود را اندازه بگیرند.

برای افرادی که قصد اندازه گیری فشار خون خود را دارند، فشارسنج های زیادی تولید و عرضه شده اند. انواع فشارسنج با کاربری های متفاوت در بازار فروش تجهیزات پزشکی وجود دارند. برای بیمارانی که قصد اندازه گیری فشارخون در خانه را دارند، فشارسنج های دیجیتالی بهترین گزینه هستند. قیمت فشارسنج دیجیتالی متناسب با نوع، برند و متریال به کار رفته در آن تعیین می شود. در بازار خرید تجهیزات پزشکی، انواع فشارسنج های دیجیتالی را با قیمت های متنوع می توان مشاهده کرد.

 بخش های مختلف فشارسنج مدل دیجیتال

به طور کلی فشارسنج های دیجیتالی از دو بخش اصلی تشکیل شده اند. مانیتور فشارسنج و بخش کاف، دو بخش اصلی تشکیل دهنده اجزای این ابزار می باشند. کاف تعبیه شده بر فشارسنج دیجیتالی عموما به قسمت بازو باید بسته شود. البته بعضی از این فشارسنج ها امکان بستن کاف به بخش مچ دست را نیز دارند.

علاوه بر کاربری راحت این فشارسنج ها، فشارسنج های دیجیتالی در مقایسه با دیگر انواع فشارسنج دقت بیشتری نیز دارند. به همین جهت است که یک گزینه عالی برای بررسی فشارخون در داخل خانه محسوب می شوند.

به موجب فراگیری استفاده از این نوع فشارسنج ها، برند های زیادی درصدد تولید و عرضه این نوع فشارسنج فعالیت می کنند. برند و شرکت تولید کننده فشارسنج تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد.

 بخش های مختلف فشارسنج مدل دیجیتال

 

کاف فشارسنج مدل digital به چه بخشی گفته می شود؟

همانطور که گفتیم، فشارسنج های دیجیتالی به طور کلی از دو بخش اصلی تشکیل می شوند. بخش کاف آن بخشی است که آن را باید به دست ببندیم. با بستن کاف به دور بازو و یا دور مچ (در برخی فشارسنج ها)، فشارسنج اقدام به محاسبه میزان فشار خون فرد می کند.

لازم به ذکر است که کاف فشارسنج باید همپوشانی مناسبی با ارگونومی دست شما داشته باشد. به همین جهت اگر همپوشانی مناسبی وجود نداشته باشد، احتمال دارد نتایج اعلامی توسط فشارسنج دقیق نباشد.

کاف های فشارسنج در اندازه های مختلفی وجود دارند. اگر قصد خرید فشارسنج را دارید، اندازه کاف را متناسب با اندازه بازو و یا مچ دست خود انتخاب نمایید. اندازه کاف های کوچک این دستگاه مابین 18 الی 22 سانتی متر می باشد. کاف های متوسط نیز اندازه 22 ال 32 سانتی متری دارند. کاف های بزرگ نیز ما بین 32 الی 45 سانتی متر می باشند.

عموما اندازه کاف های این دستگاه  موجود در بازار، به اندازه کاف متوسط یعنی 22 الی 32 سانتی متر است. در صورتی که کاف با دست شما همپوشانی نداشت، می توانید به صورت جداگانه یک کاف بزرگ تر خریداری نمایید.

عوامل موثر در قیمت مدل دیجیتال فشارسنج

همانطور که گفتیم، قیمت فشارسنج در انواع مختلف آن متفاوت است. قیمت گذاری این محصولات به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور کلی ویژگی های فشارسنج تاثیر مستقیم بر روی قیمت آن دارد. به عنوان مثال حافظه داخلی فشارسنج یکی از عواملی است که می تواند در قیمت فشارسنج دیجیتالی تاثیر بگذارد.

لازم به ذکر است که برای بررسی مناسب فشارخون توصیه می شود همواره یک کاغذ و قلم هنگام اندازه گیری فشار در دسترس خود قرار دهید. ثبت میزان فشار در زمان های مختلف می تواند کمک بسزایی کند.

 

کالیبره کردن فشارسنج دیجیتالی چیست؟

فشارسنج های دیجیتالی همانند بسیاری از محصولات دیجیتالی، در طول زمان ممکن است از کارایی آن ها کاسته شود. به همین جهت احتمال دارد که این دستگاه بعد از مدتی میزان دقیقی از فشارخون را نمایش ندهد.

برای تنظیم مجدد دستگاه فشارخون می توانید آن را کالیبره کنید. کالیبراسیون مجدد مانیتور خودکار بر روی صفحه، یکی از اقداماتی است که موجب تنظیم مجدد و اندازه گیری دقیق آن می شود.به منظور کالیبره کردن این دستگاه ها می توانید آن را به سازنده محصول بفرستید و از آن ها این سرویس را خواستار شوید. کالیبراسیون فشارسنج دیجیتالی ممکن است مشمول هزینه باشد.

فروشگاه آنلاین دیجی جراح

فشارسنج فقط یکی از تجهیزات پزشکی است که موجب تسهیل و جلوگیری از بروز مشکلات زیادی می شود. فروشگاه آنلاین دیجی جراح انواع تجهیزات و ابزار های پزشکی را به صورت آنلاین به فروش می رساند. از دیجی جراح می توانید در جهت خرید کانولا ساکشن، پنست ها، رانژور جراحی و … اقدام نمایید.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب دیجی جراح پلاس برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی جراح پلاس و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت امین تجارت آریان (فروشگاه آنلاین دیجی‌جراح) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
×