انواع جراحی های لاغری

انواع جراحی لاغری

لاغری و خوش اندام بودن امروز آرزوی خیلی از جوان ها و خوش تیپ پسند ها شده است که برای رسیدن به این لاغری یا به قول معروف باربی شدن به طرف عمل جراحی لاغری کشیده می شوند. برای لاغر شدن و به اندام دلخواه خود رسیدن روش های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله تصمیم داریم درباره انواع جراحی های لاغری تحقیق کنیم خوشحال می شویم  با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

چرا انواع جراحی های لاغری محبوبیت دارند؟

 

امروزه افراد زیادی هستند که به خاطر سبک زندگی نادرست استفاده از غذا های فست فودی، کم تحرکی و ژنتیک، دچار چاقی مضمر شده اند و راه های زیادی را نیز برای لاغر شدن امتحان کرده اند مانند پیاده روی، رژیم درمانی، گیاه خواری و حذف چربی ها از لیست غذا های خود، خواب شبانه به وقت، باشگاه و ورزش های سنگین . ولی متاسفانه در بعضی از افراد هیچ کدام از این روش ها  جواب نداده است و به استایل مورد نظر خود نرسیده اند. این افراد تنها راه لاغری و خوشتیپ شدن خود را در عمل های جراحی لاغری می بینند.

 

 

انواع عمل معده برای لاغری

 

  • بای پس معده: در این روش بخشی از معده و روده کوچک برداشته می شود.
  • عمل لاغری بالن معده: این نوع عمل لاغری بدون جراحی و برش انجام می شود.
  • عمل لاغری اسلیو معده: در این نوع عمل به خاطر برداشتن بخش زیادی از معده فرد به شدت لاغر می شود.
  • حلقه گذاری معده:این نوع عمل دستگاهی است که در قسمت بالای معده قرار می دهند تا میزان مصرف غذا را کم کند.
  • عمل بای پس: این نوع عمل جدید ترین نوع لاغری است که زمان کمتری میبرد و خیلی نسبت به دیگر عمل ها آسان تر است.

برای لاغر شدن و داشتن استایل دل بخواه انواع عمل جراحی لاغری انجام می شود و هر کدام از این جراحی ها با ابزار جراحی خاص خود صورت می پذیرند. که این عمل ها عبارتند از:

کول اسکالپتینگ: از عمل لاغری اسکالپتینگ از پیشرفته ترین مکانیسم های سرمایشی برای از بین بردن سلول های چربی مقاوم استفاده می کند.

عمل لاغری ترو اسکالپ آی دی: این روش از انرژی رادیو فرکوئنسی مونوپولار برای آب کردن چربی های زیادی بدن استفاده می شود و تمام چربی های شکم، پهلو، بازو، باسن و چربی های ران را آب می کند.

عمل لاغری لیپوساکشن: این نوع عمل نیز یکی از پر طرفدار ترین نوع عمل لاغری است. لیپوساکشن یکی از عمل های قدیمی است. این عمل تمام چربی های مقاومتی بدن را با ورزش و رژیم از بین می برد.

عمل لاغری اسکالپچر: این روش یک عمل غیر تهاجمی برای پاک کردن چربی های بدن است.این نوع عمل  عوارض جانبی کمی دارد و دوره بستری هم به هیچ عنوان ندارد.

عمل جراحی لیپوساکشن: جراحی لیپوساکشن یکی از جدید ترین نوع جراحی لاغری است که بجز حذف چربی های اضافی بدن، صاحب شکمی صاف و زیبا خواهید شد.

عمل لاغری لیپوماتیک: این روش نیز یکی از جدید ترین و به روز ترین روش لاغری است که با دستگاه لیپوماتیک انجام می شود که به هیچ گونه مواد بی حسی کننده و بی هوشی احتیاج نیست.

 

کول اسکالپتینگ

 

آیا جراحی لاغری خطرناک است؟

 

انجام  انواع جراحی لاغری عوارض خود را دارد هیچ عملی بدون عوارض نمی باشد. جراحی لاغری نیز عوارض خود را دارد. برای انجام هر نوع عمل لاغری بهتر است اول با متخصص تغذیه و گوارش و جراج پلاستیک مشورت کنید اگر نکات هایی که پزشک متخصص به شما توضیح می دهد را رعایت کنید و مراقبت های قبل و بعد از عمل را به درستی انجام دهید دچار هیچ مشکلی نخواهید شد.

هزینه انواع جراحی های لاغری

هزینه عمل لاغری بستگی به عوامل زیادی دارد. عواملی مانند بیمارستان انتخاب شده، انتخاب متخصص گوارشی و متخصص جراح پلاستیک ، انتخاب نوع عمل جراحی و غیره.

حرف آخر:

انجام هر کدام از این عمل های لاغری به تجهیزات جراحی نیاز دارد که باید از معتبرترین مرکز تجهیزات خریداری کنید پیشنهاد ما به شما مرکز تجهیزات دیجی جراح است فروشگاه دیجی جراح با داشتن بهترین و پبشرفته ترین ابزار جراحی حرف اول را در پخش تجهیزات جراحی در کشور را میزند و ابزار هایی مثل کانولا ساکشن و دیگر ابزار های پزشکی را به فروش می رساند. مرکز تجهیزات دیجی جراح با داشتن بهترین مشاوران در بخش فروش ابزار های جراحی در ۷ روز هفته در خدمت شما عزیزان است. هدف ما رضایت مشتریان عزیزمان است.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب دیجی جراح پلاس برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی جراح پلاس و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت امین تجارت آریان (فروشگاه آنلاین دیجی‌جراح) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
×