قیمت ست جراحی ارتوپدی

قیمت ست جراحی ارتوپدی

قیمت ست جراحی ارتوپدی راهکاری برای بر طرف کردن مشکلات سیستم عضلانی و اسکلتی بدن می باشد. از جمله انواع جراحی های ارتوپدی می توان به جراحی استخوان، مفصل ها، جراحی رباط، جراحی تاندون ها، جراحی عضلات و اعصاب اشاره کرد.

همانند سایر جراحی ها، جراحی ارتوپدی نیز نیازمند ابزار جراحی مناسب است. ابزار های جراحی ارتوپدی به صورت ست نیز به فروش می رسند. قیمت ست جراحی ارتوپدی بر اساس جنس، نوع و سازنده آن متفاوت می باشد.

ابزار و قیمت ست جراحی ارتوپدی

ست های جراحی ارتوپدی، ابزار های جراحی مختلف را شامل می شود. انواع اکارتور شامل اکارتور های کوچک بنت، راگنل، سوربرچ، خودکار اسپرینگ از ابزار های جراحی ارتوپدی هستند. دیگر ابزار های جراحی ارتوپدی که در ست های مربوط به آن قرار دارد، شامل ابزار استئوتوم لمبوت، ابزار استئوتوم هوک، ابزار پنس دوقطبی آدسون، پنست رینی، دسته تیغ بیور، استخوان کوب، کورت برون، بالا برنده فریر، بالابرنده کاب، بالابرنده هئن، کلمپ کوخر، رانژور دوکاره، سوهان پوستی و جا به جا کردن تاندون می باشد.

 

ابزار و قیمت ست جراحی ارتوپدی

 

معرفی ابزار اکارتور کوچک بنت

یکی از ابزار های کاربردی در جراحی ارتوپدی، این نوع اکارتور است. این اکارتور عموما در جهت جراحی استخوان کوچک پا و مچ پا مورد استفاده رار می گیرد.

 اکارتور راگنل

نوع دیگر اکارتور ست های جراحی ارتوپدی، اکارتور راگنل است. از این اکارتور تحت عنوان اکارتور کوچک نیز یاد می شود. این ابزار کاربردی همانند دورکننده ها دارد.

 اکارتور سوربرچ

این نوع اکارتور، نقش دورکننده دارد. از این اکارتور تحت عنوان سور نیز یاد می شود. سایز اکارتور سوربرچ، متوسط است.

 اکارتور خودکار اسپرینگ

این اکارتور نیز ابزار جراحی دورکننده می باشد. از این اکارتور در جهت دور کننده استفاده می شود.

 استئوتوم لمبوت

از دیگر ابزار های ست جراحی ارتوپدی، استئوتوم لمبوت می باشد. این ابزار برای بداشتن هیپ و پیوند های استخوانی کاربرد دارد. استئوتوم لمبوت در انواع صاف و خم موجود است.

 استئوتوم هوک

یک نوع دیگر استئوتوم که در جراحی ارتوپدی کاربرد دارد، استئوتوم هوک است. از این ابزار به جهت جداکننده و استخوان بری استفاده می شود.

قیمت ست جراحی ارتوپدی  و پنس دوقطبی آدسون

پنس جراحی انواع مختلفی دارد. از انواع این ابزار در جهت جراحی های مختلف استفاده می شود. قیمت پنس جراحی متناسب با نوع و کیفیت مواد به کار رفته در آن می باشد که متناسب با آن، در قیمت ست جراحی ارتوپدی نیز تاثیر گذار است.

کاربرد پنس دوقطبی آدسون در جراحی های کوچک ارتوپدی می باشد. به کمک این پنس انعقاد انجام می شود.

 

 

 

معرفی ابزار پنس رینی

نوع دیگر پنست های مورد استفاده در جراحی های ارتوپدی، پنس رینی می باشد. این ابزار کاربری کوتر کردن داشته و تک قطبی است.

معرفی ابزار دسته تیغ بیور

جراحی ارتوپدی، جراحی نقاط مختلفی در بدن را شامل می شود. ابزار دسته تیغ بیور برای جراحی دست و پا کاربرد دارد. با این ابزار برش صورت می گیرد.

معرفی ابزار استخوان کوب

استخوان کوب ها ابزار دیگر در ست جراحی ارتوپدی هستند که در جهت فشرده کردن استخوان مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی ابزار کورت برون

این ابزار به جهت استخوان تراش مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی ابزار بالابرنده فریر

این ابزار در ست های جراحی ارتوپدی قرار می گیرد. از بالابرنده فریر به جهت بالا برنده بردن و جدا کردن استفاده می شود. این بالابرنده نوکی کند داشته و مورد استفاده در انواع جراحی ارتوپدی کوچک می باشد.

معرفی ابزار های بالابرنده کاب و بالابرنده هئن

از جمله ابزار های کاربردی در ست جراحی ارتوپدی، بالابرنده های کاب و هئن هستند. بالابرنده کاب و هئن، ابزار هایی بالابرنده و جداکننده با نوک کند می باشند.

معرفی ابزار کلمپ کوخر

این ابزار از دیگر ابزار های ست جراحی ارتوپدی است. گرفتن استخوان یا فاشیا با ابزار کلمپ کوخر امکان پذیر است.

معرفی ابزار رانژور دو کاره

رانژور جراحی، ابزاری پرکاربرد در انواع جراحی می باشد. رانژور دوکاره، سایز بزرگتری در مقایسه با مدل تک کاره این ابزار دارد. از رانژور دو کاره به جهت برش استخوان استفاده می شود.

معرفی ابزار سوهان پوتی

قیمت ست جراحی ارتوپدی به نوع و ابزار های مختلفی بستگی دارد. سوهان پوتی نیز از دیگر ابزار های موجود در این ست ها می باشد. از سوهان پوتی برای ساییدن و شکل دادن استخوان پس از آمپوتاسیون استفاده می شود.

جا به جا کردن تاندون

در ست جراحی ارتوپدی، ابزاری تحت عنوان جا به جا کردن تاندون وجود دارد. این ابزار مورد استفاده برای جا به جایی تاندون و همچنین اتصال مجدد می باشد.

قیمت ست جراحی ارتوپدی

ابزار مختلفی در ست جراحی ارتوپدی مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از این ابزار ها را به صورت جداگانه نیز می توان خریداری کرد. اما به موجب قیمت مناسب ست جراحی ارتوپدی، بسیاری خرید ست را ترجیح می دهند.

 

 

 

 

رسانه های همکار
استفاده از مطالب دیجی جراح پلاس برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی جراح پلاس و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت امین تجارت آریان (فروشگاه آنلاین دیجی‌جراح) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
×