معرفی فشارسنج دیجیتالی چه برندی بهتر است؟

فشارسنج دیجیتالی چی خوب است، یکی از جدیدترین نوع فشارسنج ها دستگاه های دیجیتالی هستند که نسبت به دیگر فشارسنج ها مورد استقبال گسترده  خانواده ها قرار گرفته است. چون برای استفاده از این نوع فشار سنج نیازی به پزشک نیست. فشارسنج دیجیتالی دارای مانیتور و کیسه هوا است و فشار خون را در زمان کمی با دقت زیاد به طور دیجیتالی محاسبه می کند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین فشارسنج های دیجیتالی را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

معرفی چند مدل از بهترین فشارسنج های دیجیتالی

  • فشار سنج دیجیتالی گلامور مدل TMB 1112
  • فشارسنج دیجیتالی سیتی زن CHECK 304
  • فشارسنج دیجیتالی امسیگ مدل BO 20
  • فشارسنج بیورر مدل BM27 55
  • فشارسنج امرن مدل M2
  • فشارسنج دیجیتالی سیتی زن مدل CH 53

به دلیل سخت بودن فشار گرفتن با دستگاه های معمولی استفاده از فشار سنج دیجیتالی یک راه حل برای وضعیت فشار خون است.

  • دستگاه دیجیتالی بازویی گلامور دارای تکنولوژی جدید MWIو تکنولوژی DPDAبوده است این نوع فشار سنج کیفیت بالای دارد. گلامور یکی از بهترین فشارسنج های دیجیتالی شناخته شده در بازار است. فشارسنج گلامور برای افراد بالای ۱۸سال با دور بازوی ۲۳تا۴۳ سانتی متر به کار می رود. این دستگاه شامل وسایل کیف ضد ضربه وضدآب، یک عدد کاف آداپتور و دفترچه ای راهنما است.

ویژه گی های این فشارسنج: پس از اندازه گیری فشار خون نتایج در دستگاه ذخیره می شود.بعداز گرفتن فشار خون اگر از دستگاه استفاده نکنید دستگاه خودکار خاموش می شود.

فشار سنج دیجیتالی سیتی زن مدلCH34:

تکنولوژی به کار رفته در این نوع دستگاه همگی طبق با اندازه های روز می باشد به همین منظور میزان اشتباه در این محصول پایین است. در این فشارسنج از سامانه اندازه گیری اوسیلومتریک استفاده شده است. فشارسنج سیتی زنCH 304 تمام اتوماتیک نمایش نوسانات ضربان قلب است. فشارسنج سیتی زن درصورت وجود حرکت درحین اندازه گیری هشدار می دهد. این محصول دارای سیستم خاموش خودکاری است.

فشار سنج دیجیتالی امسیگ مدل BO20:

این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک فشار خون و ضربان قلب را از طریق بازو اندازه گیری می کند. این مدل فشار سنج دارای ۱۲۰ خانه برای دو کاربر است. در هنگام فشار گرفتن اگر خطایی صورت بگیرد دستگاه اخطار می دهد. این دستگاه از موتور پمپ، شیر تخلیه، دریچه نسل INTEL +SENS جدید بر خوددار است. این فشارسنج هم همانند بیشتر فشارسنج های دیجیتالی سیستم خودکار خاموشی دارد.

فشارسنج بیورر مدل BM55:

این دستگاه با استفاده از قابلیت حافظه ذخیره نتایج میزان فشار خون دو نفر را در ۶۰جایگاه حافظه ذخیره می کند‌. فشارسنج بیورر تمام اتوماتیک است. فشار خون و ضربان قلب را با دقت بسیار بالای انجام می دهد. این نوع دستگاه فشار سنج سالهاست که به عنوان بهترین فشارسنج دیجیتالی معرفی شده است.

فشار سنج ‌امرن مدل M2:

مجهز به  فناوری  intelligence است. با کمک این فناوری فشار باد با توجه به فشار خون شخص تا جایی که لازم است بالا می رود. این دستگاه دارای سامانه ای تشخیص ضربان قلب نامنظم آریتمی است. نتایج فشار خون به شکل خودکار داخل یکی از ۳۰ حافظه دستگاه ذخیره  می شود.

فشارسنج بیورر مدل BM27 :

این مدل دارای  سامانه تشخیص آریتمی است و اگر در اندازه گیری خطایی باشد به کار بر هشدار می دهد. از دیگر مشخصه های این  فشار سنج می توان به نشانگر نحوه بستن صحیح کاف اشاره کرد که در صورت درست بسته نشدن کاف به کاربر هشدار می دهد‌.

فشارسنج دیجیتالی سیتی زن مدل CH503:

دارای نمایشگر بزرگ و مناسب استفاده برای دور بازوی ۲۲ تا۳۲ سانتیمتری است. فشارسنج سیتی زن در صورت وجود حرکت در حین اندازه گیر هشدار میدهد. صفحه نمایشگر این بازوبند درشت و بسیار خوانا است.برای خرید یک فشار سنج دیجیتالی خوب باید چه نکاتی را در نظر بگیرید.

اولین قدم باید مطمئن باشید فشارسنج مورد نظر شما ساخت یک کمپانی معتبر است. فشار سنجی را انتخاب کنید که سیستم تشخیص آریتمی را داشته باشد. به اندازه کاف فشارسنج توجه کنید. به میزان باتری و دوام دستگاه خوب توجه کنید.

کدام مارک فشارسنج دیجیتالی بهتر است؟

فشارسنج های دیجیتالی اکثرا بهترین هستند ولی شما خریدار عزیز می توانید از برند های زیر خریداری کنید. و یا برای خرید فشارسنج کلیک نمایید.

  • سیتی زن
  • بیورر
  • امرن
  • گلامور

 

سخن آخر

فشار خون یکی از آن بیماری ها است که بدون هیچ علائمی به آن مبتلا می شویم. اکثر کسانی که بیماری فشار خون دارند هرگز به بهبودی کامل نمی رسند. اولین راه مقابله با آن دوری از استرس، تغذیه درست، آگاهی از وضعیت روزمره فشار خون است.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب دیجی جراح پلاس برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی جراح پلاس و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت امین تجارت آریان (فروشگاه آنلاین دیجی‌جراح) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
×