فروش تجهیزات ارتوپدی و حرکتی

فروش تجهیزات ارتوپدی و حرکتی

آیا میدانید تجهیزات ارتوپدی و حرکتی چیست؟ آیا می دانید چه استفاده های از تجهیزات ارتوپدی و حرکتی در طب پزشکی می شود؟ آیا می دانید این تجهیزات را چگونه باید خریداری کرد؟ امروزه تجهیزات ارتوپدی  نقش بسیار مهمی در روند تشخیص و در مان انواع بیماری ها دارد. ما در این مقاله تصمیم داریم  درباره این تجهیزات تحقیق ‌کنیم با ما همراه باشید برای بهتر شناختن تجهیزات ارتوپدی و حرکتی.

 

منظور از ارتوپدی و حرکتی چیست؟

ارتوپدی بخشی از علوم جراحی است که باره سیستم حرکتی بدن فعالیت دارد. عضلات، استخوان ها و مفاصل بخشی از سیستم حرکتی بدن  هستند که در اندام های بدن وجود دارد. با استفاده از روش های جراحی با ست های جراحی ارتوپدی و غیر جراحی متخصص ارتوپدی مشکلات سیستم حرکتی بدن در مناطق گردن، کمر، دست، پا را جراحی و درمان می کند.

معرفی تجهیزات ارتوپدی و حرکتی

تجهیزات ارتوپدی و حرکتی برای درمان افرادی به کار میرود که بیماری اختلالات عصبی و آسیب دارند به کار می رود تا بتوانند به زندگی عادی خود ادامه بدهند این ابزار عبارتند از

واکر و عصا

عصا و یکی از تجهیزات حرکتی است که به بیمار کمک می کند تا تحرک بیشتری را داشته باشد.

ویلچر

ویلچر انواع مختلفی دارد که پزشک برای سهولت در حرکت به بیمار ویلچر مناسب را پیشنهاد می دهد. بیمار باید از مشاور کمک بگیرد تا ویلچر بهتری را خریداری کند.

ویلچر برقی

این ویلچر یک کنترل دارد که به افرادی که نمی توانند به تنهایی ویلچر را حرکت بدهند پیشنهاد داده می شود. این نوع ویلچر سرعت و استقبال بالای دارد و نصبت به ویلچر دستی به خاطر تجهیزات بالاترش قیمت بالاتری دارد.

 

ویلچر برقی

 

ویلچر دستی

ویلچر دستی نوع ویلچر برای افرادی که بالاتنه قوی دارند استفاده می شود به خاطر سبک بودن ویلچر به راحتی روی ویلچر جا به جا میشوند، به راحتی تا میشود، برای تکیه دادن سر پشتی بلندی دارد، دوتا تکیه گاه برای پا دارد.

ساپورت شانه و گردن

از شانه برای نگه داشتن شانه بال های  بیماری که بدون تکه گاه آویز می شود وقدرت نگه داشت انها را ندارد استفاده می شود. و از گردنبند برای بیماری که ماهیچه های گردن او ضعیف شده باشد استفاده می کنند.

اسکوتر برقی

اسکوتر ها دستگاهای هستند که نسبتا سبک هستند. اسکوتر ها دو نوع هستند، اسکوتر محرکه نیرو به سمت عقب  این مدل اسکوتر برقی به خاطر وزن و اندازه بیشتری که دارد برای استفاده در محیط های بیرونی استفاده میشود.  اسکوتر محرکه نیرو به سمت جلو، آین نوع اسکوتر در محیط های داخل ساختمان استفاده می شود و اندازه کوچک تری دارند.

مچ بند پا

مچ بند پا به خاطر بندهای افقی که دارد موجب حفاظت از مچ های آسیب دیده است. برای راحت تر راه رفتن بیمار این ابزار دارای پد اضافی است.

مچ بند دست

این موچ بند دست بیشتر برای بیمار های که روماتیسم و مچ ضعیف و برای کاهش درد مفاصل است. نوچ بند ها در سایز های مختلفی ساخته شده اند.

مچ بند دست
کاربرد تجهیزات ارتوپدی در جراحی

شکستگی استخوان ها یکی از بیشترین اتفاق های است که برای بیشتر مردم پیش می آید؟ در بعضی وقت ها برای سلامتی کامل استخوان از علم ایمپلنت ارتوپدی استفاده می کنند. ایمپلنت ارتوپدی تجهیزاتی است که در داخل بدن یا سطوح بیرون بدن توسط جراح قرار داد می شود. در شکستگی استخوان ها برای تنظیم جایگاه استخوان از تجهیزات تثبیت کننده استفاده می کنند.

فروش و قیمت تجهیزات ارتوپدی و حرکتی

قیمت هر کالا بستگی به جنس و نوع کالا دارد، قیمت تجهیزات ارتوپدی و حرکتی هم بستگی به برند سازنده و کارایی ابزار دارد. برای خرید تجهیزات ارتوپدی و حرکتی باید از شرکتی خرید کرد که  بهترین برند ها و باکیفیت ترین ابزار را در اختیار بیمارستان ها و مرکز درمانی قرار دهد و ابزار را به قیمت مناسب به دست خریدار برساند. سایت دیجی جراح انواع ابزار جراحی را با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رساند.

در بعضی از فروشگاه ها تجهیزات ارتوپدی و حرکتی را به صورت آنلاین  برای فروش به سراسر کشور ارسال می  کنند که این کار در وقت صرفه جویی و هم به کاهش آلودگی هوا کمک زیادی می کند. پس بهتر است از فروشگاهی تجهیزات ارتوپدی و حرکتی را خرید بکنید که هم ارسال آنلاین داشته باشد هم قیمت مناسب داشته باشد و هم مشاور برای مشاوره خریدار داشته باشد.

امیدوارم که توانسته باشم در این مقاله اطلاعات خوبی در باره  تجهیزات ارتوپدی و حرکتی برای شما خواننده عزیز نوشته باشم.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب دیجی جراح پلاس برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی جراح پلاس و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت امین تجارت آریان (فروشگاه آنلاین دیجی‌جراح) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
×