قیمت گوشی پزشکی

قیمت گوشی پزشکی

آیا می دانید گوشی پزشکی چیست و در هنگام خرید گوشی پزشکی چه نوع گوشی پزشکی را با چه قیمتی باید خریداری کنید. ما در این مقاله تصمیم داریم درباره گوشی پزشکی و قیمت آن تحقیق کنیم اگر شما هم دوست دارید درباره قیمت گوشی پزشکی بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

گوشی پزشکی چیست؟

گوشی پزشکی ابزاری است که پزشک با آن بیمار را معاینه می کند تا صدا های داخلی مختلف بدن را با  دقت بیشتر گوش دهند. گوشی های پزشکی در انواع مختلفی تولید شده است که هر کدام در طب پزشکی کاربرد خاصی دارند که معروف ترین و پر استفاده ترین نوع گوشی پزشکی آکوستیک است.

 

گوشی پزشکی چیست؟

 

انواع گوشی پزشکی

گوشی های پزشکی انواع مختلفی دارند که با هر کدام از آنها کار های متفاوتی انجام می دهند ما در این مقاله چند نوع از این گوشی ها را معرفی می کنیم.

  • گوشی پزشکی هوشمند: این نوع گوشی ها افزایش صدا تا ۱۷برابر در بین گوشی های پزشکی را برخوردار هستند. این گوشی دارای سنسورهایی است که صدای گرفته شده را از طریق دیافراگم تقویت می کند. قیمت این نوع گوشی پزشکی نسبت به گوشی های دیگر گرانتر است.

 

  • گوشی پزشکی نوزادان: به خاطر استفاده از این دستگاه  برای صدای ظربان قلب نوزادان نسبت به بقیه گوشی ها عمومیت کمتری و صدای ضعیف تر دارد. این نوع گوشی پزشکی قیمت مناسبی نسبت به بقیه گوشی ها دارد.

 

  • گوشی های دامپزشکی: شاید باور نکنید یا برایتان جالب باشد که برای معاینه حیواناتی مانند: چهار پایان، خزندگان و پرندگان هم از گوشی استفاده می کنند. گوشی دامپزشکی فرق زیادی با گوشی پزشکی دارد.

 

  • گوشی پزشکی آکوستیک: و اما معرف ترین و شناس ترین گوشی پزشکی  گوشی آکوستیک است که در میان مردم و پزشکان و پرستاران بیشترین طرفدار را دارد. این نوع گوشی پزشکی با اینکه ساده ترین نوع گوشی است اما قدرت گیرند گی بالای برای صدای اعضای بدن مانند،صدای قلب، صدای ریه، صدای معده را دارد.

 

 

آنچه که باید هنگام خرید بهترین گوشی پزشکی بدانید:

هر دانشجوی رشته ای پزشکی منتظر روزی است که اولین گوشی پزشکی را خود را بخرد تا با استفاده آن از مهارت های پزشکی خود استفاده کند به همین منظور در خرید اولین گوشی پزشکی خود باید به این چند نکته توجه کند:

  1. باید ماندگاری زیادی داشته باشد. گوشی پزشکی باید از مواد با کیفیت ساخته شده باشد که در برابر هر گونه فشاری مقاومت کند.
  2. وزن گوشی پزشکی باید استاندارد باشد نه سنگین و نه سبک باشد.
  3. در هر خریدی باید اولین چیزی که به آن توجه کرد کیفیت محصول است. برای خرید گوشی پزشکی هم باید به کیفیت گوشی دقت کرد.

 

خرید گوشی پزشکی

امروزه تمام تجهیزات پزشکی در فروشگاه ها به فروش می رود که گوشی پزشکی هم جزع  این ابزار هستند ولی خرید این دستگاه خیلی هم راحت نیست چون گوشی پزشکی نوع های مختلفی دارد که باعث سر در گمی شما میشود، چون هر کدام از این دستگاه های قابلیت ها و کاربردهای مختلفی دارند که خریدار نمی داند کدام نوع فشارسنج مناسب کار او است. در این مواقع باید با مشاور فروشگاه تجهیزات پزشکی مشورت کنید تا هم درباره کاربرد گوشی پزشکی و هم درباره قیمت گوشی پزشکی به شما مشاوره دهد.

 

 

قیمت گوشی پزشکی

حتما شما هم قبل از خرید هر نوع ابزار جراحی و پزشکی به کیفیت و قیمت ابزار دقت می کنید و خوب می دانید که هر گرونی دلیل خوب بودن کالا نیست. بعضی از گوشی پزشکی ها قیمت بالای دارند ولی این نشان خوب بودن گوشی پزشکی نیست‌. گوشی پزشکی یک ابزار مهم پزشکی است که با آن مشکلات صدای قلب، ریه ها، قفسه سینه را پزشک ها تشخیص می دهند پس بهتر است اول به کیفیت گوشی پزشکی دقت کرد بعد به قیمت گوشی. برای خرید این دستگاه باید از یک فروشگاه معتبر خرید کرد.

حرف آخر:

پس همه شما می دانید که برای خرید گوشی پزشکی نباید به قیمت آن توجه کرد بلکه باید به کیفیت گوشی پزشکی دقت کرد. ما به شما پیشنهاد می دهیم این دستگاه پزشکی را از فروشگاه آنلاین دیجی جراح خریداری کنید.

فروشگاه دیجی جراح یکی از معتبر ترین فروشگاه های پزشکی است که به تمام خریدارن خود ثابت کرده است که همیشه بهترین نوع ابزار پزشکی را با مناسب ترین قیمت برای شما در نظر می گیرد که گوشی پزشکی هم جزء این ابزار پزشکی است.

مطالب مرتبط: 6 مدل بهترین گوشی پزشکی

رسانه های همکار
استفاده از مطالب دیجی جراح پلاس برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی جراح پلاس و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت امین تجارت آریان (فروشگاه آنلاین دیجی‌جراح) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
×