نانوفت چه کاربردی دارد؟

نانوفت چه کاربردی دارد؟

نانوفت چیست؟ جوانسازی پوست و رفع مشکلات پوستی، دغدغه بسیاری از افراد است. به موجب پیشرفت علم پزشکی و ارائه راهکار های مختلف در جهت جوانسازی، انتخاب بهترین راهکار زیباسازی نیازمند بررسی های دقیق می باشد. پزشکان همواره در صدد ارائه راهکار هایی با تاثیر گذاری بالا و بدون عارضه هستند.

یکی از شیوه های نوین جوانسازی پوست، نانوفت نام دارد. این روش می تواند موجب از بین رفتن کبودی، گودی، چین و چروک زیر چشم ها و همچنین چروک های سطی پوست شود.

نانوفت در واقع چربی های فرآوری شده بدن می باشد. نانوفت ها غلظت بالایی از سلول های بنیادی دارند و این سلول های بنیادی هستند که کاربرد جوانسازی پوست را فراهم می کنند.

مزیت سلول های بنیادی تمایز پیدا نکردن آن و در نتیجه امکان تولید سلول های بنیادی بیشتر است. سلول بنیادی موجب ترمیم بافت های مختلف می شود.

پروسه درمانی نانوفت ابتدا به استخراج چربی از نواحی شکم یا ران آغاز می شود. در روش نانوفت، بافت های چربی فرآوری و به بافتی لطیف با میزان سلول بنیادی تبدیل می شوند. نانوفت کاربرد درمانی برای رفع آفتاب سوختگی، تغییر رنگ یافتگی و پیر شدن پوست دارد.

لازم به ذکر است که به کمک روش نانوفت امکان بازسازی بافت فراهم شده و همچنین پوست تحریک به تولید کلاژن خواهد شد. به موجب کلاژن تولیدی پوست، خواص کشسانی آن افزایش می یابد.

کاربرد نانوفت چیست؟

نانوفت در جوانسازی پوست کاربرد زیادی دارد. از جمله اصلی ترین کاربرد های نانوفت، رفع گودی زیر چشم و ترمیم بافت های پوستی آسیب دیده است.

به طور کلی پیوند چربی نانو به روشی گفته می شود که در آن ابتدا چربی به ذرات بسیار کوچکی با فیلتر های مختلف پایدار شده و سپس این چربی های حاوی سلول های بنیادی، به نواحی که امکان تزریق دارند، تزریق می شود.

کاربرد اصلی پیوند چربی نانو، بازسازی و جوانسازی پوست می باشد.

از دیگر کاربرد های نانوفت، حجم دهی بالا و تقویت بافت صورت و نواحی دیگر نظیر سینه ها و باسن می باشد.

 

کاربرد نانوفت چیست؟

 

نانوفت زیر چشم چه کاربردی دارد؟

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره داشتیم، یکی از اصلی ترین کاربرد های نانوفت، رفع گودی زیر جشم می باشد.

اما این روش زیباسازی برای زیر چشم، عوارضی را در پی دارد. از جمله عوارضی که در اثر تزریق چربی نانو به زیر چشم ممکن است به وجود آید، کبودی، ورم و قرمزی این ناحیه است. این عوارض احتمال دارد تا حدود ۲ الی ۳ هفته پس از تزریق باقی بماند.

اگر قصد تزریق بافت چربی نانو برای زیر چشم را دارید، حتما به توصیه های پس از انجام آن عمل نمایید. از جمله این توصیه ها، خنک نگه داشتن محل تزریق بافت چربی نانو تا ۴۸ ساعت پس از تزریق می باشد.

همچنین توصیه می شود پس از تزریق، به صورت نیمه نشسته بخوابید. این کار موجب کم تر شدن مدت زمان بهبودی خواهد شد.

متقاضیان پس از تزریق باید از مصرف دارو هایی که منجر به رقیق شدن خون می شود خودداری کنند. از جمله این دارو ها می توان به ایبوپروفن و امگا۳ اشاره داشت.

با عمل به توصیه های پس از تزریق در روش نانوفت، دوام ماندگاری این روش افزایش خواهد یافت.

قیمت تزریق بافت چربی نانو چقدر است؟

روش تزریق بافت چربی نانو، یکی از روش های نوین و پر طرفدار جهت جوانسازی پوست می باشد. هزینه این روش در افراد مختلف متفاوت است. چرا که طرح جوانسازی و تزریق متناسب با شرایط هر فرد تعیین می شود. در نانوفت همواره نیاز ها و نگرانی های متقاضی مدنظر گرفته شده و با توجه به آن نیاز های طرحی مخصوص برای او در نظر گرفته می شود. قیمت تزریق بافت چربی نانو نیز با توجه به این طرح تعیین می گردد.

نانوفت چه عوارضی دارد؟

در این روش جوانسازی و زیباسازی پوست عوارض جانبی به ندرت بروز می کند. از جمله شایع ترین عوارض این روش، بروز درد و تورم می باشد. برخی عارضه های جدی نیز در اثر نانوفت ممکن است بروز دهد. از جمله این عوارض آمبولی چربی است که تزریق با سوزن تیز احتمال بروز آن را افزایش می دهد. سوراخ شدن سوزن، آسیب داخل کپسولی یا ترومبوز شریان رتینال مرتبط با فشار نیز می توان منجر به کوری در فرد شود.

دیجی جراح

از فروشگاه دیجی جراح می توانید گوشی پزشکی، رانژور جراحی، کانولا ساکشن و دیگر تجهیزات پزشکی را به صورت خریداری نمایید.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب دیجی جراح پلاس برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی جراح پلاس و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت امین تجارت آریان (فروشگاه آنلاین دیجی‌جراح) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
×