آیا قیمت پنس های جراحی را می دانید؟

آیا قیمت پنس های جراحی را می دانید؟

قیمت پنس های جراحی چقدر است؟ پیشینه علم پزشکی به زمان های خیلی دور بر می گردد. این علم همواره در جهت رفع مشکلات سلامتی و ناهنجاری های آن به وجود آمده است. از گذشته روش های درمانی در پزشکی متغیر بوده است. دارو درمانی و روش های غیر تهاجمی عموما اولین راهکار درمانی محسوب می شوند. اما زمانی که با این روش های درمانی نتیجه مطلوبی حاصل نشود، از راهکار های جراحی و تهاجمی استفاده می شده است.

در انجام عمل های جراحی علاوه بر شیوه جراحی، ابزار های مختلف جراحی نقش بسیار مهمی را در نتیجه عمل ایفا می کنند. همانطور که شیوه های جراحی در طول زمان ارتقا یافته است، ابزار های جراحی و جنس ساخت آن ها نیز ارتقا پیدا کرده است. ابزار های جدید جراحی به منظور نجات جان انسان ها ساخته شده اند. البته به کارگیری متریال با کیفیت بالاتر برای ساخت، موجب طول عمر بیشتر این ابزار ها می شود.

 

علت به کارگیری ابزار های جدید جراحی

ابزار های جراحی امروزی عموما به اواخر قرن نوزدهم بر می گردند. علت به کارگیری ابزار های جدید در این زمان، متریال ساخت جدید ابزار های امروزی است. البته متریال ساخت ابزار های امروزی همگی یکسان نیست، اما عموم ابزار ها از جنس فولاد ضد زنگ تولید می شوند. کروم و تیتانیوم نیز از دیگر مواد اولیه ای هستند که امروزه به منظور ساخت ابزار جراحی به کار گرفته می شود.

در علم نوین پزشکی، ابزار ها استراتژیک تر و با دقت بیشتری تولید می شوند. ابزار های بسیار زیادی در حوزه پزشکی وجود دارد. برای مثال ست های جراحی ارتوپدی شامل چندین نوع ابزار جراحی می باشند.

یکی از پر کاربرد ترین ابزار های جراحی، پنس های جراحی می باشد. پنس ها چندین نوع مختلف هستند. در واقع برای هر کاربرد منحصر بفرد باید از یک پنس ابزار جراحی مخصوص استفاده کرد.

 

پنس جراحی چیست؟

در علم نوین پزشکی، عمل های جراحی نقش بسزایی را در درمان بیماریی هایی که به دارو درمانی واکنش نشان نمی دهند، دارند. با عمل های جراحی بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های پزشکی بر طرف می شود. اما موفقیت در عمل های جراحی تا حد زیادی به ابزار های جراحی نوین نیز مدیون است.

ابزار های جراحی نوین شامل ابزار هایی هستند که هر یک وظیفه ای منحصر بفرد را در جراحی ایفا می کنند. یکی از پر کاربرد ترین ابزار های جراحی که در بسیاری از ست های جراحی وجود دارد، پنس جراحی است. پنس ها چندین نوع مختلف می باشند.

به طور کلی به کارگیری پنست ها در جراحی به منظور گرفتن، جمع کردن و یا تثبیت بافت بدن بیمار می باشد. پنس های جراحی بسیار متنوع هستند. این ابزار ها با توجه به شکل دندانه های خود دسته بندی می گردند. پنس های جراحی را در جهت نگه داشتن و یا دستکاری بافت بدن مورد استفاده قرار می دهند.

 

پنس جراحی چیست؟

 

قیمت پنس های جراحی

همانطور که گفتیم ابزار های جراحی امروزی عموما از جنس فولاد ضد زنگ می باشند. اما ابزار هایی ساخته شده با دیگر متریال نیز وجود دارند. به همین جهت است که قیمت پنس های جراحی و دیگر ابزار های جراحی تا حد زیادی به متریال آن بستگی دارد.

برند و کشور تولیدی ابزار جراحی، نوع آن و … همگی عواملی هستند که قیمت را می توانند تحت تاثیر قرار دهند. همانطور که گفتیم پنس های جراحی انواع بسیار زیادی دارند و این ابزار ها را در جراحی های زیادی استفاده می کنند. در ادامه چند نوع پنس های جراحی را معرفی می کنیم.

 

پنس مامایی چیست؟

یکی از انواع پر کاربرد پنس ها، پنس مامایی است. این ابزار جراحی امکان هدایت سر نوزاد را به منظور تسهیل زایمان دارد. پنس مامایی یکی از موثر ترین ابزار های جراحی است که توانسته تا جان بسیاری از افراد را نجات دهد.

 

انواع پنس انگشت شست

به طور کلی پنس ها در دو گروه پنس های حلقه ای و پنس انگشت شست قرار می گیرند. پنس های انگشت شست نیز به صورت جداگانه در دو گروه تقسیم بندی می گردند. پنس پانسمان و پنس بافتی دو گروه انواع پنس انگشت شست می باشند.

پنس پانسمان نوعی پنس است که از این پنس در جهت پانسمان و پانسمان زخم به کار گرفته می شود. این ابزار در جراحی های حساس نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. چرا که از بروز آسیب به بافت های ملایم جلوگیری کند.

 

رسانه های همکار
استفاده از مطالب دیجی جراح پلاس برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی جراح پلاس و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت امین تجارت آریان (فروشگاه آنلاین دیجی‌جراح) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
×